Kaip elgtis, jeigu:
- praradote savo kortelę (pametėte, pavogė, negrąžino bankomatas):
nedelsdami, bet kuriuo paros metu, iš bet kurios šalies, praneškite apie tai UAB „First Data Lietuva” tel. +370 5 215 11 77 arba +370 5 233 11 99 ir blokuokite savo kortelę.
- nuo Jūsų kortelės sąskaitos buvo nurašytos išlaidos, kurių Jūs nedarėte, bankomatas neišdavė pinigų, bet suma nurašyta nuo kortelės sąskaitos:
kreipkitės į savo kredito uniją arba, esant būtinybei, į kitą artimiausią kredito uniją ir pateikite pretenziją raštu. Turėkite pasą arba asmens identifikavimo kortelę ir faktą patvirtinančius dokumentus (atsiskaitymo kortele sąskaitas, bankomato čekį ar kt.).
Ypač svarbu:
Kortelės PIN kodą turite žinoti tik Jūs – įsiminkite jį ir laikykite paslaptyje. PIN kodas turi būti saugomas atskirai nuo kortelės, nerašykite jo ant kortelės ar kitų kartu su kortele esančių daiktų ir pan. Įsiminę kortelės PIN kodą, sunaikinkite PIN kodo voką.
Jei norite sužinoti savo sąskaitos likutį, skambinkite bet kuriuo paros metu klientų informacijos tel. +370 5 215 11 77. Pasakykite savo kortelės numerį ir slaptažodį, kurį nurodėte kortelės prašyme. Kortelės sąskaitos likutį taip pat galite sužinoti savo kredito unijoje.
Iškilus bet kokiam klausimui dėl naudojimosi kortele, kreipkitės: darbo metu į savo kredito uniją; Lietuvos Centrinę kredito uniją tel. +370 37 20 96 37 (d.d. 8-17 val.) arba į UAB „First Data Lietuva” tel. +370 5 215 11 77 (visą parą)